בְּחַרְתָּנוּ – נִבְחַרְנוּ בְּפִּינְצֶטָה ↘

שושי היא אישיות מיוחדת ממש
שה' בחר אותה בפינצטה מיוחדת
ונתן לה את הזכות
לגדל ילד שהוא נשמה מיוחדת מיוחדת ממש
ילד עם שיתוק בפלג הגוף התחתון -"ספינה ביפידה"
שושי מגדלת את הילד הזה באהבה עצומ
המעניקה לו המון
משקיעה בו מליון
ורצה איתו מטיפול לטיפול ומאשפוז לבדיקה וחוזר חלילה
מתוך ההתמודדות המאתגרת
ראו שושי ובעלה את הצורך לפרוק ולדבר עם אנשים על מה שהם עוברים
אמממה
שאנשים מהשורה לא בדיוק מבינים מה זה אומר…
או שנבהלים ומסתכלים עליהם במבט מרחם…
והם לא! לא חיפשו רחמים וחמלה…
אלה שיתוף הדדיות והבנה.
במהלך הזמן הם פגשו עוד ועוד משפחות שמתמודדות עם גידול מיוחד.
ועלה הצורך הגדול של כולם.
הרבה מאד משפחות חוות בדידות ותחשת "לבדיות"
לא רוצים לעשות רע לאנשים על הלב
כן  מחפשים עם מי לדבר על זה להתייעץ ולשתף
אנחנו צריכים קבוצת תמיכה שתתן לנו כח מקום לפרוק ועם מי להתייעץ.
מתוך המקום הזה
הקימו שושי ובעלה את "בחרתנו"
ארגון שמטרתו לתת כח דרייב והעצמה למשפחות "מיוחדות"
וכאן נפגשו דרכנו
פגשתי אותם שמעתי את האנרגיה את החזון הגדול!
את הרצון להגיע לכמה שיותר משפחות,
להעניק להם חויה חיובית. העצמה, כח, וכן, גם פינוק…
כדי שיוכלו להמשיך בדרך החתחתים הלא פשוטה הזו…
הם רצו מיתוג מכובד.
כדי למתג את הפעילות שלהם קבוצות תמיכה בכמה ערים.
ימי גיבוש והרצאות מקצועיות.
וכן מתנות ומשלוחם מתוקים למשפחות הארגון
שיש שמחה במעונם או שנמצאים באשפוז ולפעמים סתם כך מתנה לכבוד החג 🙂
וכדי להשיג מימון לכל זה…
צריך להפיק פרוספקט מכובד ומרשים שידבר לליבם של בעלי הממון.
האתגר במיתוג היה שצריך שזה יהיה נוגע ללב ופורט על נימי הרגש – כדי להניע  את התורמים לתת .
אבל בשום אופן לא מעורר רחמים כדי לשמור על כבוד הנעזרים.
וכן שיתאים גם לגברים -חסידיים.
וגם לנשים…
בחרנו ללכת על קונספט של יהלום שמורכב מכמה חלקים נפרדים
כדי להעביר את המסר של "נבחרנו בפינצטה" – כמו שבוחרים יהלומים יקרים ומיוחדים
ולא חלילה "נדפקנו" או "התפשלנו"
לייקר את הזכות המיוחדת!image
וכן את המימד של קבוצה שנותנת כח זה המוטיב העיקרי בפעילות של הארגון –
הבאנו לידי ביטוי בחלקי היהלום שמתחברים ביחד.
הצבעוניות שנבחרה היא מעבר צבע מורוד לכחול כהה ומכובד
משדר מכובדות יציבות וגם רגש וחויהimageimageimage
ב"ה שושי ובעלה משתפים שיש  העצמה משמעותית בתחושת החויה של הפעילות מאז שיש להם מיתוג ופרוספקט מכובד. גם ההרגשה של הנעזרים -המשפחות הנבחרות הרבה יותר נעימה ומכובדת.כשהם מקבלים את המתנות ההזמנות והשלטים באופן ממותג ומכובד. לאחר סיום המיתוג עברנו לפרוספקט מרשיםשמשמש להתרמה כאשר המנכ"ל עולה לבית הנדיב מספר את סיפורו האישי ומציג להם פרוספקט מכובד ונוגע ללב שנשאר להם על השולחן למזכרת לאחר סיום הביקור.imageimage
זה מה שהם כתבו לי בסיום התהליך
הרגשנו לאורך כל הדרך שהבנתם טוב מאוד את אופי הפעילות שלנו ואם כל התהפוכות בכל התהליך גיליתם סבלנות ואורך רוח שלא מוצאים היום בשום מקום .המיתוג החדש נתן לנו המון עוצמה, והרגשה טובה , והיה לנו מעין מראה שמראה לנו שהנה אנחנו עושים טוב ורק אחרי שקיבלנו את כל המיתוג הרגשנו בטוחים לצאת עם זה לציבור. ב"ה קיבלנו אינסוף תגובות נלהבות והיענות גדולה מהציבור!